მე ინვალიდი ვარ…

ჩვენ ერთნი ვართ !

მე ინვალიდი ვარ. ინვალიდი, ხეიბარი მახინჯი, გლახაკი ჩენს დასახასიათებლად ყველა ეს სიტყვა გამოდგება. არცერთი არ არის სხვაზე უკეთესი ან უარესი. ინვალიდი კარგი სიტყვაა იგი ლექსიკონში, ყველა ხეიბრის, უმწეოს, უსმენოს და უსინათლოს, უფეხოსა და უხელოს, პარალიზებულის აღსანიშნავადაა შესული. კარგი სიტყვაა, მე მომწონს.

ყოველთვის მახსოვდა, რომ ინვალიდი ვარ, სხვებისგან განსხვავებული, როდესაც აშკარა დამცირებასა დაცინვას საკუთარ ტყავზე ვგრძობდი. ყოველ წუთას მახსენებდნენ და ახლაც მახსენებენ, რომ ჩვენი პატარა მწვანე პნალეტა ჩემნაირებისთვის არ არის შექმნილი, მე ზედმეტი ვარ, უცხო. ვიცოდი, რომ ნამდვილი უბედური და უიღბლო ვარ და მთელი ძალით ვცდილობდი გავმხარიყვავი ისეთი, როგორიც ყველაა, შევერთებოდი ჯანმთელთა და ბედნიერთა მეგობრულ ოჯახს. ერთ მშვენიერ დღეს მივხვდი, რომ ეს ყოველივე სისულელეა. მთელი ჩემი არსებით შევიგრძენი, რომ ჩემი ინვალიდობა არც ისე დიდი პრობლემაა. ადრეც ვხვდებოდი, რომ ჯანმთელთა და ბედნიერთა მოდგმა ისეთივე უტიპიაა, როგორც უბედურთა და ინვალიდთა. ვიცოდი, ჩემი მეზობელი, დეიდა მაშა ჩემზე უკეთესად ან უარესად არ ცხოვრობდა. ვიცოდი, რომ ტკივილს საკუთარ თავს ჩვენვე ვაყენებთ, რომ ცხოვრება თავისთავად მშვენიერია.

არსებობენ…

View original post 496 more words

კომენტარის დატოვება

ბურუსი - BURUSI

თენგიზ ვერულავა - TENGIZ VERULAVA

Qetty

About Style & Fashion ..

ჩვენ ერთნი ვართ !

ყოველ ადამინში მზეა, ოღონდ მიეცი საშუალება რომ ანათოს…

მორბენალი : Runner

ბუნებაში ქროლვა ცალკე სამყაროა.. მორბენლის სამყარო!

ExLbris

Georgian Souvenirs

CANDY PING PONG

MAKES THE WORLD TASTE GOOD

ლიტაგორა

ინტერნეტ ჟურნალი პოპულარულ კულტურაზე და არამხოლოდ

Ceramics + Co

Handmade Ceramics

HSC Visual Art Resources

A resource site for visual art teachers and secondary students completing their HSC in the Visual Arts

the 3 R's blog

30 Projects x 30 Weeks x 3 Principles

Memento

მემენტო - კრეატიული დიზაინის კედლის საათები შენთვის. შესანიშნავი საჩუქარი

Kate's Universe

Everything In Its Right Place

